نیروی زمینی در مسیر پویایی، تحرک و تولید است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نیروی زمینی در مسیر پویایی، تحرک و تولید است
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1396
بازدید : 19
نویسنده : علی

 

    • 1
 

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرمود"در فرماندهی باید جوهره رهبری وجود داشته باشد" حضرت آقا فرمانده را محور دانسته و فرماندهان باید مطالبات رهبری را در تمامی کارها سرلوحه قرار دهند .
 امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه عدالت محوری اصل دوم و مهم دیگر نیروی زمینی ارتش است تاکید کرد : در بعضی مواقع برای اجرای عدالت باید تاوان بسیار بزرگی پرداخت کنیم البته باید سعی کنیم جامعه را در مسیر عدالت قرار دهیم در نیروی زمینی عدالت محوری در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون برنامه های بسیاری خوبی را انجام داده ایم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اصل سوم را شایسته سالاری خواند و گفت : در نیروی زمینی ارتش تمامی مشاغل بر اساس شایسته سالاری انتخاب می شوند و ما در این زمینه قدم های بسیار ارزشمندی را برداشته ایم . این سه اصل باید در نیروی زمینی ارتش نهادینه شود و باید بر اساس این اصول نیروی زمینی ارتش در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: